Nothing New


Inget nytt på den här sidan om staden .. Eller ghettot :P
Sitter och glor på nyheterna och lyssnar på Leah som sitter ute i hallen och käkar
på sina gympa skor :P
Jonny är ute en snabbis med Bailey och ska sen åka direkt till Jobbet.

Själv sitter jag och väntar på vädret..
Här är det grått och mulet och jag HOPPAS det ska vara så hela dagen men
Becca sa att det skulle bli sol.. Så jag vet inte ..

Idag kommer ju Becca förbi och det ska bli jätte trevligt att få lite sällskap :)
Tänkte möta henne nere vid bussen då jag ändå ska ut med Bailey hihi

Annars händer inte så mkt idag.. Fortsätta plocka lite och tvätta ..
Nothing more, nothing less..

Leah är på si och så humör.. Piper för minsta lilla..
Snudda vid henne nu och hon stört bölar haha.. Känslig liten dam idag haha

Va faaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaan kan vädret komma någon gång..
Är inte intresserad av colombia & drogerna där..

NUUUUUUUUUUUUUU :) YES!
Då ska vi se vad man kan vänta sig idag då ...

Det ska bli mulet men 26 grader varmt .. Fya ...

Men men ..

Nu ska jag dissa er och starta en tvätt maskin :)

C YA

Tankar eller funderingar

Något att säga?

Namn:
Varit här förr?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0