Tacksam


Tycker ni alla bör ägna en tanke åt era mammor just nu.
Min mamma har alltid funnits där oavsett.
Tyvärr så har vi inte haft en mamma-dotter relation men jag älskar henne ändå typ.

Min mamma har som sagt ställt upp i vått och torrt och tagit all min skit!
Idag var hon här och hjälpte mig reda upp oredan hemma hos mig.
Vi möblerade och städade och hon  hjälpte mig även kasta lite skräp!

Min mamma är bäst!
Oavsett om vi har en mamma-dotter relation eller inte så älskar jag henne.

Är så tacksam för att hon hjälpte mig idag på sin Lediga dag :)
She´s the BOMB!


Hur som helst...

Möblering & städning har stått på schemat idag. Nothing more ..
Får se om min älskade make märker någon skillnad...

Imorgon kommer nog min vän Rebecca över :)
Ska bli skönt med lite sällskap plus att jag kanske kan lura henne att köra vagnen
när jag går ut med Bailey ;) haha Det har nog hon INGA invändningar om! Eller hur?

På tisdag kommer Leahs Gudfar över på fika :) Ska bli kul :)

Nej, nu så ska jag koka korv & äta korv med bröd..
Känner mig duktig som faktiskt tänker äta middag idag :)
Känner mig nästan som människa :)

Ha en trevlig kväll!

Tankar eller funderingar
Postat av: Rebecca

Hahahahahha, du vet att jag MER ÄN GÄRNA kör barnvagnen =D Ska bli trevligt att träffa er igen, mår så bra me er och när jag inte får träffa er på länge så saknar jag er så fruktansvärt :(

2010-07-04 @ 20:15:02
URL: http://bekizzens.blogg.se/

Något att säga?

Namn:
Varit här förr?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0