Yesterday, all my troubles seemed so far away


Vi var ute på "svärmors" lantställe igår ute i Malmköping och det var underbart!
SÅÅÅÅÅ jag saknat att vara ute på landet.
Man kopplar bort ALLT från verkligheten här hemma och bara slappnar av i
varenda muskel i hela kroppen!

Vi bjöds på JÄTTE god mat och super trevligt sällskap så det ska vi absolut göra om.

Att vara på ett sånt ställe väckte många känslor..

Då vi satt på altanen ute och kikade på Bailey som levde loppan och sprang runt
och på Leah som bara njöt utav att vara ute..
Så kunde jag se mig själv och jonny ha de så varje sommar..
Sitta ute på landet med dotter och hund och bara njuta av livet.
Ett ställe vi har för oss själva.
Att bara kunna vara utan all stress och dylikt från vardagslivet.
En fristad.

Leah och Bailey älskar båda två den friska luften och jag njuter.
Jonny såg ut att trivas som fisken i vattnet också.

När vi sedan gick promenad med jyckarna och vagnen kände jag verkligen att
det är såhär jag vill ha det.
Gå med Bailey och Leah vid vägkanten av en grusväg, omgivna av skog och lantluft.
Helt jävla underbart!


Tog några fina bilder och delar med mig av några få.

  
  

(klicka på bilderna för förstoring)

Lite bilder :)
Bild 1, Så ser Bailey ut när vi åker bil. Han vill helst sitta i baksättet :)
Bild 2, Leah överlycklig i vagnen, passa på att kika på bissingarna ;)
Bild 3, Leah traskar lyckligt med Pappa :)
Bild 4, Min fina UNDERBARA stolthet :)
Bild 5, Pappa & Dotter :)
Och sista bilden är på framsidan utav huset och bilen som står längst fram är våran :)
Fina fisken vetni ;) haha

Annars händer det inte så värst mkt idag.
Jonny står och lagar mat till Leah & honom och jag sitter här och typ luffar.
Ska senare åka till macken och tanka däcken, jag ska få övningsköra hehe
och vi ska ner till mor min en sväng :) Life is gooooood!

Dags att sluta skriva här och roa dottern som tjuter från hallen, tror hon fastnat
under vagnen igen.. Hon ska ju gärna krypa under men hon kommer aldrig ut haha

Ha det bra!

Tankar eller funderingar

Något att säga?

Namn:
Varit här förr?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0