Another day


Har precis tagit dagens P piller och nu kan jag tacksamt säga att jag INTE kräks
längre på morgonen :) WOHO!!! Life is goooooood!

Ska strax dricka upp mitt kaffe och göra mig i ordning så man kan stå på Stand By
ifall att mamma ringer och säger att jag får följa med till Ikea :)
Ska kika på en grind till balkongen så vi kan vädra på dagarna..
Leah sticker ju ut om vi har öppet *S*

Annars så händer inte så mycket idag..Tvätta och städa bara faktiskt..
VI badade Bailey igår haha.. Vilket liv och VILKEN missnöjd hund man hade sen :) haha
Våran vovve är inte så jävla kär i vatten kan jag ju säga..
Så fort han får det på tassarna så tjuter han haha..

Längtar tills imorgon...
Gålö... Midsommar.. Leah FÖRSTA midsommar.. Ska bli så kul!
Och GUD va kort jag ska ta!!! haha

Och tills på söndag.. En hel DAG/KVÄLL med nöjen..
Först ska vi låna med Jonnys lillebror och Lillasyster och åka till Lida och bada.
Jonnys pappa ska ha Leah medans..
Sen på kvällen ska vi grilla med Tant Becca och Patrik :) UNDERBART!!!
God mat och gott sällskap! KAN livet bli bättre!?!

Nej, ska ta mig en röka till sen så är det nog dags för att starta en tvätt och
göra sig i ordning innan städet börjar på ALLVAR .....


Ha en underbar dag & NJUUUUUUUT utav det vackra vädret .. Något säger mig
att det inte kommer vara fullt så fint imorgon ....

Midsommar väder bild taget från smhi.se
(klicka på länken så kommer ni direkt till midsommar vädret)

Sydvästlig vind. Växlande molnighet och regnskurar i främst Dalarna.
16-22 grader, varmast i östra delarna. I Dalafjällen 12-15 grader.

Visa hela

HA DET GÖTT!

Tankar eller funderingar
Postat av: Elin, 17 år och mamma.

Hahahah! Barn är väll för härliga! :). Jag gjorde precis som ni, duscha av henne och gav henne vatten (och städa upp bajset såklart). Borstade även tänderna på henne. Men hon är inte kräkts eller så, så jag tror inte det var någon större fara med henne. :).

2010-06-24 @ 10:42:31
URL: http://elinzollet.blogg.se/

Något att säga?

Namn:
Varit här förr?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0