HERREGUD


vart har alla dagarna försvunnit ...
Vet inte vad jag egentligen gjort istället för att uppdatera här..
Vi har bara njutit va livet, varit på besök hos Jonnys båda föräldrar och sen så..
Ja.. Inte så värst mycket mera..

Shoppat har jag gjort.. en hel del haha..
Mest till Leah och lite till Gubben min..
Tror jag köpt på mig 15  nya plagg och 2 par skor till Leah, 3 till gubben,
godis till hunden och till mig själv?
En VÄLBEHÖVD ny plånbok eftersom Bailey trasat sönder min..
Stora bithål hål och fina märken serrö så en ny behövdes!
Annars hade jag INTE köpt den haha...
Och ett HELT nytt linne(på rea) som jag ska ha på midsommar :)

Nee, imorgon drar ju gubben till Jobbet igen och då drar vardagen igång igen..
Ska nog till Lekplatsen med Leah, har köpt nya sandleksaker till henne så
jag kan sysselsätta henne eftersom hon envisas med att bara käka sand :P

Har en hel del att göra hemma så jag hoppas mest på att dagen blir regnig imorgon..

Min make (hihi) ska jobba tisdag, onsdag och torsdag och sen är han ledig hela helgen :)
ABSOLUT LÄÄÄÄÄNGTAR tills på fredag då det är midsommar!
Vi ska dra ut till Gålö och mysa med min moster,morbror, kusiner och kusinbarn :)
Leah ska få se sin första midsommarstång och sjunga och dansa :)
UNDERBART!!
MASSA foton skall tas!!!
Bailey kan ju dock inte följa med men vi ska inte vara där sålänge då vi lånar
mammas bil och hon skall hämtas efter 17 ..
Men vi kommer ju dit vid 12 så några timmar med en massa skoj blir det :)

Nej, ska slänga mig framför tvn ett tag till, ska vänta på att Jonny skall bada klart !
sen är det natti natti för våran del!

Ha en fin kväll!


Tankar eller funderingar

Något att säga?

Namn:
Varit här förr?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0