Jätte trevlig dag igår, äcklig dag idag..


Igår var Tant Becca och Patrik barnvakter :)
Dom ville ta med Leah till torekällberget och hälsa på djuren :)
Det gick suveränt och Leah tyckte det var kul att jaga hönsen haha

  

(de mindre bilderna går att klicka så dom blir större)

Tack så mycket för att Ni förgyllde Leahs dag Becca & Patrik!
Det uppskattades mycket!!

Och medans dom var ute i svängarna så hade jag besök utav Jeanette & Lucaz :)
Jätte trevligt och som tur var gick det tiden att gå så Leah kunde vara borta längre :)
Mamma klarade från 11-16 :) Så stolt! :) haha

När dom lämnade Leah fikade dom en snabbis och sen när dom gått dök min mamma
upp och sen strax innan hon skulle gå kom Jonny hem med donken mat :)
Visserligen fick jag upp allt men den var gott sålänge det låg i magen :P

IDAG DOCK...
Var en läskig dag ...
Skulle ner till ängarna med Leah, Bailey och min mamma ..
Min mamma skulle bara klä på sig så jag gick ner sakta i förväg..
När jag är där nere ser jag en kille komma gående med en flaska..
Trodde han tränade och var ute och sprang bara men sen så dyker han upp precis bakom mig
och börjar kika i vagnen och rycker tag i baileys koppel för att hälsa..
Bailey viftar på svansen lyckligt och precis då ringer mamma..
Berättade vart jag var och hon sa att hon skulle vara där om 2 sek.
När jag lagt på var han helt plötsligt borta men sen så ser jag att han går upp i skogen..
Mamma kommer och jag berättar vad som nyss hänt.. Tack o lov att hon kom..
När vi vänder och är påväg upp kommer han ner från skogen och börjar följa efter oss..
Vi märkte snabbt att han var påtänd..
Han fortsätter följa efter oss tills vi kommer till dagiset, då ber jag mamma ta vagnen så jag
kan koncentrera mig på Bailey. Killen blir närgången igen och då frågar jag vad han vill.
"vill bara klappa hunden" säger han och då säger jag bara att han redan har gjort det.
Då slöddrar han något (förstod inte vad han sa) och sen sätter han sig utanför dagiset och
börjar prata med barnen.. Mamma och jag går runt och pratar med personalen för att varna dom.
Dom håller utkik och då passar han på att sticka före mamma och mig .. Plötsligt är han borta...

Det var äckligt! Hann inte uppfatta allt först mamma kom och jag berättade det.
Då slog det mig.. Tänk om han ryckt tag i barnvagnen och stuckit..
Jag var ju själv där nere.. Och bailey var ju bara glad...
Han är ju ingen vakthund..

Tänk om något hade hänt!! Leah eller Bailey!!
Det var äckligt.. Tack gode gud att min mamma kom!!!!

Aldrig mer ensam där nere...
Tänk att man inte ens ska kunna gå ut och gå med barnvagnen ... Herregud!!

Tankar eller funderingar

Något att säga?

Namn:
Varit här förr?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0