Midsommar!!!!


ÅH HÄRLIGA DAG!!!
Idag är det midsommar, Leah första midsommar!!!
Dock är det molningt och småkallt ute men klockan är ju bara halv 9 så :)
Håller fortfarande tummarna på att solen kikar fram :)

Just nu sitter Leah & äter sin frukost.
När hon är klar så ska hon in i badet och tvätta håret :)
Jag ska också ta mig en omgång därinne men måste vänta tills Jonny kommer hem igen.
Han stack med Pauli och skulle göra något med däcken..
Hoppas han kommer hem snart...
Ska packa, duscha både mig och Leah, åka med hunden till parken och
hinna svänga förbi någonstans & köpa blöjor och NORMALA våtservetter..
Dom tog slut här hemma så sprang ner och köpte i våran mataffär..
Det fanns två alternativ.. Dom där Sensitive och Gunters (stavning?) våtservetter..
Leah tål inte sensitive så valet var gjort.. Men dom är värdelösa!!
Skruvar sig, småtorkar, sitter fast med dom andra servetterna när man tar ut dom
och torkningsförmågan SUCKS 2!! Men men .. När nöden inte har någon lag...

Vad ska packas dårå? Inte så värst mycket eftersom Leah äter normal mat med oss
så behövs inga burkar eller något sånt!

* Blöjor
* Våtservetter
* Nappflaska med välling (ifall att)
* Extra kläder så hon har kläder efter vädret..
* DIGITAL KAMERAN!!!
* Eventuellt badkläder(till mig) Om jag ska hoppa i med Leah
* Plånbok
* Mobil
* Youghurt och bananer (mellanmålen)
* En nappflaska till Saften (eller om vi köper mer)
* Termos med varmt vatten(till vällingen)

Anledningen till att jag skrev att jag kan behöva välling IFALL ATT var för att Leah får
ibland för sig att hon inte alls ska äta mat utan bara välling och ibland tvärtom..
Man vet aldrig så ska ha med mig vällingen..

Nej, gubben är inte hemma än och jag börjar att bli på lagom grinigt humör ^^
Vi ska dra vid 10 för att hinna rasta hunden..

Suck.. Nej, ska tanka på tel och ringa honom ..
MASSA BILDER kommer upp idag :)
Ska agera papparazzi eftersom det är Leah ALLRA första midsommar :)

Nu får ni ha en UNDERBAR dag med era småttingar och vänner
så hörs vi ikväll :)


Tankar eller funderingar

Något att säga?

Namn:
Varit här förr?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0