Svärmor & Svärfar


bor ju kanske 10 min ifrån oss gång avstånd så Bailey, Leah & Jag ska ner dit snart.
Bailey måste ut och jag såg den där gubben från igår för ett tag sen på våran gård..

Så ska ner till dom..
Vågar knappt gå ut själv, men där vet jag att det går folk hela tiden (nästan)
så jag klarar mig nog ner! Om inte annat är det nära till polisstationen :) haha
Nej skämt o sido.. Det är läskigt.. Kanske är det jag som är mesig?

Skulle egentligen på "mammaträff" idag men har ingen lust ..

Ska byta bajs blöja på Leah, packa skötväskan, klä på mig och göra MIG i ordning,
Leah ska göras i ordning... Bailey är ju Ready 2 go så haha ;)

Nej, Tar med mig kameran och fixar lite kort också :) hihi

Kram på er! Ha en underbar dag!

Tankar eller funderingar

Något att säga?

Namn:
Varit här förr?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0