Tjingeling!


Fint, underbart väder ute idag :) Solen skiner och det är blå himmel :) MYS!
Leah har precis landat på golvet efter frukosten och nu ska vi strax byta bajsblöja igen :P

Idag blir det en stund ute i sandlådan med Leah, hon har inga sandleksaker än
men hon är för lite ändå, hon vill ju mest krypa omkring :p
Ska ta med Lära gå vagnen ut så hon får träna lite, synd bara att det är asfalt, är så
rädd att hon ska ramla och skrapa upp något.. Blod klarar jag inte av och SPECIELLT
inte från mitt eget barn!!!

Sen blir det en tur med vovven sen också, då får Leah vara i bärselet tror jag.

Planen är att vi går ut vid 10-11 där omkring och går in lagom till när Leah ska
äta lunch vid 12. Sen är det sovdags och sen ut med jycken.

Min mamma som slutar tidigare idag kommer förbi senare och hämtar upp mig
och Leah, vi ska åka och hämta älsko på jobbet vid halv 5 :)

Nej, ska ringa min älskade vän becca och ta mig en cigg till Kaffet innan jag tar P pillret
som för övrigt har gjort mig föööööööööööööööööööööööööööör sentimental!

Råbölade i förrigår när vi köpt Leahs Lära gå vagn och hon tog några steg...
Insåg då hur stor hon blivit.. Det går FÖR FORT!!!
sen skulle jag förklara för becca och då grät jag ju igen haha
Sen skulle jag berätta hur tacksam jag var för att hon och patrik tagit hand om Leah
och alltid ställt upp. Dom har sån himla bra hand om Leah och hon trivs med dom.
(börjar gråta nu igen ..... )

Nej, ska fylla på koppen och gå ut då :) Men en underbar dag :)
Bjuder på en bild när Leah sitter i sin Lära Gå vagn :)


Tankar eller funderingar

Något att säga?

Namn:
Varit här förr?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0