Unga mödrar snart!


Unga mödrar är min favorit att titta på men på sista tiden har jag märkt att det inte
är speciellt bra att jag kikar på det...
Det får mig att LÄNGTA till nästa barn och jag vill ha en NU!!! haha
Egentligen inte, räcker med Leah, Bailey och Jonny .. 3 bebisar är tillräckligt :) haha

Har bestämt mig för att ta mig i kragen!

Nu måste jag börja fixa med bloggen .. Så less på att ingenting händer och att
jag aldrig skriver i respektive kategori ..

Så ska börja med det ...

Dagens Leah ska varje dag uppdateras. En fin bild på fröken :)
"En pik till allmänheten" kommer iaf uppdateras minst 1 gång i veckan..
Sen när det än faller mig in :P
Leahs utveckling behöver egentligen inte uppdateras.. Skriver ju hennes framsteg i vanliga
inlägg men ska försöka vara duktig där med..

Och kategorin "om mig" måste uppdateras, har helt andra prioriteringar nu och dessutom
är jag ju inte förlovad längre *S*

Nej, Unga mödrar snart. Ska springa ut & röka snabbt!

Ha det!

__________________________________________________________________________________
skit, det börjar nu, får röka i pausen :) haha

Tankar eller funderingar

Något att säga?

Namn:
Varit här förr?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0