Dagens bravader...


Vet ni ju redan om dvs om ni lästa inlägget från igår så det tänker jag inte dra igen.
Något jag INTE berättade var att jag satt med hårfärg i håret under tiden
jag skrev det *S* Har blivit en black head ;)
Målade ögonbrynen svarta också hehe
Wanna see pic ?


vad tycks?
Ni kan klicka på den om ni vill ha den större men ögonbrynen ser lite fuckade ut då :P

Ska klippa mig idag också :) I tapper och kanske lugg.. Funderar fortfarande över det
så vi får se..  Ska EV sätta i hårförlängningen idag också :) Dvs om det hinns med!

Ska snart tvätta fönster innan vi ska dra iväg till Kungens och byta ut leggings ect.
Ska även möta upp Becca & Patrik för fika på donken där :)

Sen är det raka vägen hem för att städa och påskpynta medans Jonny åker på möte
på jobbet :) Häääääääääääääääääääärliga tider :)

Är rätt nöjd idag med mitt utseende..
Måste bara komma underfund med hur man målar ögonbryn bra?
Måste klippa mina men vågar inte .. Tänk om jag klipper för kort?
Någon med tips?

Nej, fönstrena väntar.. SER INTE FRAM EMOT DET!!!

Ha en bra dag :)

Tankar eller funderingar
Postat av: l&o

sv; haha nej inte min frisyr, utan min frisörs :D



klippte bara lugg och på längden lite. :) haha

nej jag vet, det är inte många som vågar klippa sig alltför kort.

2010-04-01 @ 00:26:38
URL: http://seko.blogg.se/

Något att säga?

Namn:
Varit här förr?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0