Du ska veta..


Att du betyder.
Du ska veta att jag är tacksam för att du finns.

Vi har förlorat kontakten ett par gånger både från misstag från dig & mig.
Men vi har lyckats hitta tillbaka..

Jag har hållt dig på minst en arms avstånd mest för att inte utsätta mig själv för svek.

Men nu känns det som att vi hittat tillbaka igen.
Kan äntligen känna mig bekväm med att vara runt dig igen och
känna att det är VI igen..
Det har tagit tid nu speciellt efter graviditeten och med Leah.

Men nu känns det Ok igen. Det känns som att vi äntligen är på rätt väg.
Vi är påväg mot en ljusare framtid och det känns underbart att veta
att trots allt skit och bullshit så finns du.

Du övergav mig i en tuff period i mitt liv.
Jag gick igenom någonting jag inte ville gå igenom.
Och du var besviken för att det var jag och inte du.

(nu menar jag inte att jag inte vill ha Leah men jag ville inte bli gravid då,
hon var planerad men för tidigt född)

Men du fanns där vid en ännu tuffare period i mitt liv och då var du den ENDA
som trodde på mig. För det tackar jag dig.

Du är den bästa och min enda vän just nu.

Togethur we are strong honey!



Rebecca Nilsson, Tack för att du finns!

Tankar eller funderingar
Postat av: Rebecca

När jag läste det här började jag gråta, det va nåt inom mig som bara brast. Dina ord betyder så mycket för mig, mer än någon annans ord. Det är inte ofta du öppnar dig så därför betyder det speciellt mycket när du väl gör det. Jag är rädd om vår vänskap som jag anser är rätt unik och jag vill inte förlora dig för allt i världen. Som jag har sagt förut och som jag aldrig tänker sluta säga är att jag älskar dig och Leah så otroligt mycket och jag tänker alltid försöka ställa upp för er.



2010-03-04 @ 18:32:11
URL: http://bekizzens.blogg.se/

Något att säga?

Namn:
Varit här förr?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0