Kanske fått livslusten tillbaka..


Det börjar kännas bättre..
Det verkar gå och rätt håll just nu..

Våååååååååååååååren är ju på G och man kan äntligen gå ut och gå som normalt
folk med hund och dotter :) MYSIGT speciellt när solen lyser!

Vad har då hänt på sista tiden?

Jag ska börja i skolan på måndag.
Ska på intro på lördag och sen börja kursen på skolan på tisdag
sen drar jag igång med allt plugga på heltid hemifrån!
Har nästan till 100% ett jobb när jag pluggat klart! Om dom inte ändrar sig..
Vi ska flytta till en tvåa den 1 Juni!
Håller äntligen på få ordning på hemmet..

Hur är det med Leah då då?

Toppen! Tänder är på G (fortfarande) men dom är på G på riktigt nu!
Hon blir alldeles rödmossig i kinderna, kinkig och mammig..

Hon satte sig nästan upp själv i sin säng imorse dock föll
hon huvudstupa fram direkt men det är på G ;)

Hon kan säga MAMMAMMAMMAMMAMMAMMA... :P
Jätte gulligt! Speciellt när man sitter i soffan och ser ett huvud poppa
upp ovanför hennes sängkant och hon ligger och säger så mitt på natten *S*

Hon äter samma mat som mig nu fast mosat såklart..
Idag fick hon pröva fiskbullar med potatis.. Det var väl ingen
höjdare.. Hon åt men när hon tycker något är riktigt gott så säger hon
Mmm när hon äter *S* Kyckling med rotfrukter på Burk är så gott
och likaså aprikos & päron purén .. *S* Min älskade dotter!

Ska uppdatera med lite nya bilder på fröken imorgon samt hur mycket
hon väger och växer nu :)

Bailey mår prima han med! Inga blöjor har blivit uppätna dock fick
han tag i min box med bindor häromdagen.. ^^ Låg bindor
ÖVERALLT!!! Men men.. Mitt eget fel då jag glömde stänga badrumsdörren!

Ville bara uppdatera snabbt innan läggdags!
Är cp trött men kommer nog inte kunna somna ändå..

Natti natti så hörs vi imorgon!

Tankar eller funderingar
Postat av: MammaTessan

Sv: Dom var jätte goda. Jag har redan ätit 5st själv. :D

Receptet kommer upp under dagen.

2010-03-18 @ 10:55:08
URL: http://tjn.blogg.se/

Något att säga?

Namn:
Varit här förr?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0