Livet kan vara bra underbart ibland!


Just nu verkar alltid bara gå framåt!
Väntar fortfarande på haken på varför det går så bra..

Har ju börjat plugga nu :)
Ska lämna in första uppgiften imorgon och den andra på söndag :)
Känns underbart!
PLUS att första boken behöver jag inte ens köpa, får låna den av Jeanettes mamma!
UNDERBART! Sparat ca 450 kr bara på det :) TACK SUSANNE!!!

Leah har börjat kryp/åla :) PÅ RIKTIGT NU!!!
Jonny var (som tur är) hemma då hon gjorde det första gången och JA
vi filmade det, men nu så funkar inte youtube så ni får hålla er :)

Vi får flytta in redan den 1 maj !!
Så vi ska låna flyttkartongen och börja packa..
Lite tidigt? Njaaaa, finns så mycket vi inte använder som kan packas ner ändå!
Vi får ev nycklarna lite tidigare dessutom så vi kan börja flytta in lite tidigare
så vi hinner STORSTÄDA den här lgh..
Ska bli så himla skönt med en större lgh!!! Är ööööööööööööverlycklig!!

finns inte så mycket mer att uppdatera om just nu förutom
att jag sitter och väntar på att Leah ska vakna.
Vi ska till Jeanette och hämta boken samt för att fika lite :)
Hon var över igår och det var riktigt mysigt :)

nej vet ni vad, ska packa klart skötväskan och lägga fram rena kläder till Leah :)
Men vi hörs och störs senare!

BTW, har jag STORA planer för våran 2 års dag som kommer i maj ;)
Min och Jonnys dvs *S*

Ha det bra!

Tankar eller funderingar
Postat av: Rebecca

Jag kommer aldrig lämna dig. Såvida du inte lämnar mig först. Du verkar må så bra gumman och allt verkar äntligen ordna sig för dig nu me allt, skola och flytt :) Du har flyt nu och va inte rädd för att njuta av stunden. Man vet aldrig när det bara blir skit igen. För du vet lika väl som jag att våra liv aldrig bara kommer bli en dans på rosor. Vi måste kämpa för att ta oss dit vi vill. Och vi klarar det om vi håller ihop :)

2010-03-25 @ 18:05:46
URL: http://bekizzens.blogg.se/

Något att säga?

Namn:
Varit här förr?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0