livslusten tillbaka ... Njaaa...



Trodde det .. Men så är icke fallet..
Känns fortfarande trist och bara allmänt uttjatat .. Kan bero på att det är
grått och trist ute och att mitt hår som jag för tillfället färgar förmodligen
inte kommer bli det resultatet jag vill ha.. ^^ Suck..

Hur som helst..

Leah har ätit lapskojs och päron/aprikos puré! BIG HIT!
Nu har hon knaprat i sig 2 hela marie kex också och snart
är det dags för en middagslur för fröken ..

Då kan jag uppdatera lite granna..
Just nu vill jag bara pussa på min älskade dotter men ..
Eftersom jag har hårfärg i håret håller jag mig här.. sitter i ett litet
drag så hon slippen känna lukten, fast jag måste erkänna.. Luktar inte så
värst mycket om den här om man inte sticker in huvudet i håret på mig *S*

Nu börjar fröken bli trött, ska torka av henne och sen dumpa ner henne
i sängen :)

Hörs snart igen :)


Tankar eller funderingar

Något att säga?

Namn:
Varit här förr?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0