Nej, nu får jag ta och ge mig!


Usch vad jag har blivit dålig på uppdatera men det har varit rätt mkt på sista tiden
och sen så har jag helt enkelt inte haft någon lust!

Nya tag!

Glad påsk i förväg BTW!
Älskade, häääääärliga påsk!
Jag har alltid älskat påsken, färgerna, maten hihi

Och imorgon är det dags igen att pryda fönstrena med påskris,
kyckling gula gardiner och en massa kycklingar jag köpt *S*

HÄÄÄÄÄÄÄRLIGA PÅSKE TID ;)

Och i år ska ni faktiskt få se mitt fina verk här hemma!
Mitt påskfönster i vardagsrummet slår allt! LOVAR!!
Måste tvätta dom först bara kom jag på .. NOT FUN!

Imorgon är det fullt ös..
Älsk är ledig men det finns en par saker vi måste lösa.
Måste åka och byta in ett par Jeans legging jag köpte.
Köpte dom i stl 38 som jag alltid har haft men till min STORA förvåning
kunde jag inte alls ha dom.. Var som baggy jeans .. WTF liksom ^^

Sen ska jag försöka lura in min gubbe & klippa sig ;)

Ska ev fika med Familjen i västertorp, allt beror på vädret.
Sen vid halv fem, fem kommer Leahs Gudfar förbi och hälsar på :)
MYS!!

Nej, ska nog checka in min skolsida för att se om dom gått igenom förra veckans
arbete!

Ha det bra & en fortsatt trevlig kväll ;)

Tankar eller funderingar
Postat av: o&l

Vilken söt familj! :)

2010-03-30 @ 23:31:33
URL: http://seko.blogg.se/
Postat av: Katie

Vad roligt det är när storleken man alltid dragit helt plötsligt blivit för stor! Jag studsar då alltid upp och ned av glädje :P



Blogglusten brukar alltid komma tillbaka efter ett tag, det är inte värt att gå och oroa sig över det.



Vad mysigt med massa påskpynt. Jag har inget och känner jag mig själv rätt skulle det väl vara påskpyntat här fram till jul :P

2010-03-30 @ 23:39:45
URL: http://katie.blogg.se/

Något att säga?

Namn:
Varit här förr?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0