Saker och ting förändras


Mycket har hänt sedan sist..
Eller mycket och mycket.. Lite grann :P

Vi har blivit erbjudna 3 stycken lgh bara den här veckan..
En JÄTTE FIN 2a ute på muskö, men den ville inte Jonny ha..
En stor fin 3a i ösmo, men den ville inte Jonny ha..
Och en 2a här i visättra.. " den tar vi " sa Jonny...

Så än sålänge verkar det som att vi blir kvar här ^^
Men sålänge lgh är större en den här lilla ettan så är jag glad.

Har bråkat med Allokton(vårat hyresbolag) sen i Januari..
Och NUUUU händer det nått..
Dock får vi inte flytta in först 1 juni..
Men då hinner vi spara ihop till helt nytt hem med nya möbler ect :)

Bråkar också med skolan som jag sökt till..
Stod på min sida där att jag var EJ BEHÖRIG till kursen för att jag inte hade
godkänt i matte .. Ändå står det på min sida (som dom har tillgänglig)
att jag har G i matte för att jag pluggade upp det på IV..
Idioter ^^

Håller tummarna för att jag kommer in ändå..
Blir riktigt grinig annars ...
Dock kan jag ju bara börja om det är så att mitt CSN bidrag är lika högt
eller högre än min föräldrapenning..
Annars har vi inte råd ...
Då ska jag köpa en kurs för 6000 kr .. Då är den MIN och kan därför få fortsatt
ersättning från försäkringskassan ...

Vi var och kikade på vagnar och vi bestämde oss för den vagnen jag ville ha!

Emmaljunga Scooter 2.0 färg: PINK CHECK :)


SÅÅÅÅ FIIIIN!!!

Jonny älskade den och det gör jag med!
Vi ska beställa den i slutet av april månad så vi har en fin vår/sommar vagn :)

Vi flyttar ju som sagt till större den 1 juni och det ska bli SÅÅÅ skönt!
Anyway!

Leah sover och har gjort det sen 19.00.
Jonny slutar halv 1 och ska då svänga förbi donken åt mig *S*

På lördag är det storstäd som står på listan och då har vi också
barnvakt till leah så vi kan använda alla medel *S*

Dags att sluta, snart börjar mitt program ju!!

Ska ta mig en rostad macka och funderar på att kanske KANSKE
krypa ner i sängen redan nu *S*

Natti natti på er!!

Tankar eller funderingar

Något att säga?

Namn:
Varit här förr?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0