Akut ultra gyn besöket

Gick bra, hon hittade inga fel men förstod inte varför jag hade blödigt så mkt
så länge.. Men hon fick plocka ut spiralen ..
Så nu är man oskyddad igen..
Kondomer är det som gäller ÄVEN om jag är allergisk..
Tar hellre klåda,sveda och utslag framför ett barn till just nu..

Ska avvakta och se om blödningen går över eller om jag måste tillbaka.
Går den över så ska jag gå till ulla och diskutera nytt preventivmedel..
Vill nog inte ha spiral igen.. Funderar på spruta eller något annat...
Ska kika igenom lite olika alternativ...

Leahs sjukdom slog ut rejält idag..
Spyr som en gris, diarré och små febrig.. Mammas hjärta ♥
Bailey har också diarré men det är nog det nya fodret skulle jag tro..
Själv har man bandage och ser jätte fin ut..
Kan knappt röra handleden nu och samma med tummen..
Så nu går jag med bandage och hoppas det går över snart..
Kan inte ens borsta håret utan smärta ..
Värst är ju att det är min högerhand.. Jag som är högerhänt...
WOOOPPDIDOOO ^^

Nej, ska faktisk snart göra mig redo för sängen och en ny dag..
Praktik imorgons om vanligt.
På fredag slutar jag tidigare och på lör-sön är jag ledig.

Ska då åka till Becca & Patrik för VÅFFLOR WOHO!!
Hoppas bara Leah är bättre då.. Annars blir det nog att stanna hemma..

Ha en fortsatt trevlig kväll people!

Tankar eller funderingar

Något att säga?

Namn:
Varit här förr?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0