Lite gjort i stugan!


Har varit ute med hunden, tvättat snart 3 maskiner, satt upp gardiner i köket..
Ska snart diska och sen plocka in lite i klädkammaren.
Leah håller på nattas..
Hon verkar INTE  vilja sova *S*

Angående berömmet på praktiken på jobbet dårå *S*

En utav de boende frågade idag hur länge jag varit där(jobbat där).
Sen i måndags svarade jag och då utbrast hon: JA MEN DU ÄR JU EN STJÄRNA!
Jag frågade vad hon menade med det och då förklarade hon att jag var
så duktig som hade lärt mig allas namn och behandlade alla så bra och
visste vad jag skulle göra. Jag hade anpassat mig så bra och var självständig!
Det var riktigt kul att höra!

Sen berättade min handledare för mig hur duktig jag hade varit som
hade fått så bra kontakt med dom boende och att jag var så frammåt
hela tiden i allt jag gjorde! Tog mina egna initiativ och så.

Var också jätte kul att höra..

Samt fick jag en utav dom boende som aldrig tydligen brukar vilja äta mat,
att äta upp allt! :) Plus att en annan fick jag ner till en tillställning nere i
träfflokalen då det var en man som hette Roy som skulle komma och sjunga
och spela på sin guitarr :) Hon brukar tydligen ALLTID säga ja först men sen
ändra sig i sista minuten. Hon tycker inte om att lämna våningen.
Det är lite småläskigt... Men JAG LYCKADES :) *S*

Nej nog om det..

Ska lura i min älskade hubbe gubbe att spela yatzy med mig :)
Om jag kan hitta spelet ....

Och sen så tänkte jag faktiskt gå och lägga mig ...
Behöver samla lite krafter känner jag..

Men vi hörs och störs imorgon, ha en underbar fredagskväll!
Ta en sup åt mig med !!

Tankar eller funderingar

Något att säga?

Namn:
Varit här förr?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0