Måndag igen..


Både hatar och älskar den dagen..
Ny start på veckan är kul men det är en ny start på veckan då man ska sitta
hemma och glo.. Suck..

Ska på intervju idag igen på samma jobb..
Hoppas jag får det :(

försöker övertala jonny att köra mig men det går si och så :P
Fick ju ingen mors dag firande igår..
Bjöd alla andra på fika men glömde fira mig själv ...
Så ska säga att det är min mors dag present :)
Vi ska åka in och lämna alla papper till huset idag också :)
Längtar *S*

Nej, nu ska jag röka och sen tvätta håret ... Så man hoppar igång någongång..

Becca tjatade om att jag aldrig uppdaterar så det var på tiden nu .. :)

Ha en fortsatt bra dag, än är den solig :)


Tankar eller funderingar

Något att säga?

Namn:
Varit här förr?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0