Praktik inställd


Ska på akut ultra gyn istället kl 14.00
Varför åker jag inte innan? Måste hitta mitt utgångna pass och hoppas dom inte
säger något på läkarbesöket sen .. *S* Får spela dum då !
Plus att jag har sånna mens smärtor så jag tror jag ska tuppa av ...

Varför har jag tid hos akut ultra gyn...?
Kommer ni ihåg att jag fick spiral?
Fick den i januari, var på kontroll i april och då hittade inte min BM den..
Jag känner den men den är fööööööööör högt upp...
Efter besöket började jag blöda igen(hade redan haft min mens 3 dagar innan)
och nu har jag blödigt konstant i snart 3 veckor.. Rätt så väldigt mycket..
Har börjat få kraftig "mensvärk", yrsel och illamående...

Så nu har jag iaf fått en tid efter jag skjutit upp det i 2 veckor..
BM sa att jag skulle åka akut men .. ja :P haha

Nej, nu ska man försöka sysselsätta sig med något.. question is what..
Alla sover ju ..

Nej, nu ska jag ta mig en kopp kaffe och försöka kvickna till..
Bailey lurade upp mig vid 5 för att han hade diarré så ...

Ha en fortsatt bra dag, uppdaterar när jag varit hos gyn!

Tankar eller funderingar

Något att säga?

Namn:
Varit här förr?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0