Praktik


Hej hopp alla morgon pigga ;)

Nu sitter man i sin stora mysiga fåtölj och förbereder sig inför praktiken som
påbörjas idag .. Ska vara där i 3 veckor så håll tummarna för att det är trevlig
personal och att allt gå bra!

Kommer sakna Leah som faen! Jonny är jag ju van att vara borta ifrån..
Men från Leah .. :(
Usch och fy!

Ska snart klä på mig, sminka mig och packa det som ska med!
Hittade inte mina portkoder igår till praktiken ...
Så måste ringa dom när jag är på G ..

8 börjar jag iaf, när jag slutar fick jag aldrig reda på så ...
Vet att jag ska jobba med en tjej som heter Pirjo..

Flyttade i lördags och har knappt fått upp något!
Vi var i den gamla lgh och städade ur den igår. Det sista liksom.
Skönt!

Nej, måste hinna med att köpa något till lunch idag ..
Glömde/orkade inte göra matlåda igår så ..*S*

Nej, måste nog göra mig i ordning, Bailey ska rastas innan jag går också så :)

Ha en underbar dag och njut i solen åt mig ...
Hoppas jag också får gå ut !!!


Tankar eller funderingar
Postat av: Rebecca

Åh, det gör jag gärna =) Vore verkligen så skönt....

2010-05-03 @ 18:51:39
URL: http://bekizzens.blogg.se/

Något att säga?

Namn:
Varit här förr?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0