Regn idag med?


Tror det, hemska skit väder..
Men dom säger att det ska bli sol nästa helg.. Självklart då jag har praktik ..

Har precis tagit mig ett bad och klätt på mig, det var rätt skönt..
Medans jag fyllde upp badkaret pratade jag med Fröken Becca och när jag
hoppade i badet visade det sig att jag var tvungen att tömma mer en halva
då det var fes ljummet.. Not Cool :thumbdown:
Men vad gör man.. Jo tömde ur karet och började fylla på nytt men det
blev aldrig den smäll heta temperaturen jag ville ha så drog ur proppen
och gick upp istället och sket haha :D Life life.. ^^

När Leah vaknar blir det JYSK och sen hem för att plugga..
Ska bara starta en maskin först :)

Nej, ska klä på mig vinterkläderna och gå ut en sväng med Bailey.
Ha en fortsatt bra dag!





Tankar eller funderingar

Något att säga?

Namn:
Varit här förr?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0