R.I.P


R.I.P


Tedybear  19/1 2004 - 9/5 2010

Våran kära familjemedlem gick bort imorse strax efter 6.
Efter att hon mått dåligt i några dagar så somnade hon in stilla.
Hennes sista månader med oss i Sverige var hennes bästa tid garanterat
och hon gick nog bort som en lycklig hund!
Hennes tid var kommen och hon är på en mycket bättre plats.

Hon kommer vara enormt saknad av alla här i visättra
men speciellt av familjen.

Hon var den bästa familjehunden och en underbart fin vovve!





Vill inte ens sätta mig i familjen Zavos sits..
Tänk om Bailey skulle gå bort...
Jag skulle nog bryta ihop..
När den dagen kommer hoppas jag att han har samma tur som Tedy.
Att bara få somna in vore idealet.
Jag sörjer förlusten av Tedy djupt men jag hade ingen sån relation till henne
som ex Jaezmine och Lella (sussies dotter).

Mamma och dom kommer för övrigt snart upp på fika.
Får se om Sussie och company följer med.


Ha en bra dag!






Tankar eller funderingar

Något att säga?

Namn:
Varit här förr?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0