Tisdag morgon


Och det regnar ute..
Jag tycker det är häääärligt, slipper känna ångest över att man håller sig inne *S*
Idag blir det städ och organisera lite.
Senare idag kommer Jeanette över med sin pojke :)
Ska bli riktigt kul att få träffa dom igen!!

För övrigt är det full fart här hemma..
Leah klättrar längst möblerna och röjer för fullt..
Hon har lärt sig att öppna skåpen i köket nu också *S*
Tur att vi fått spärrar utav jonnys syster :)

Nu är ju min mammaledighet igång igen och trist är det !
Men har ju missat en del utav Leahs utveckling så det ska bli kul :)

Idag ska jag ge mig på att försöka bara Kärleksmums efter jag såg receptet
hos Stina-Lee .. Såg så himla gott ut :)

Nu kommer Leah igen, hon har varit på upptäcksfärd..
Så skönt att hon kan krypa omkring nu utan att man måste springa efter och hela
tiden hålla koll.. Hon är överallt och ingenstans!
LIFE IS GOOOOD!!

Imorgon ska jag på intervju.
Håller tummarna på att jag får det!

Nej, ska umgås lite med dottern och ta en till kopp kaffe!

Bjuder på en bild tillsvidare :)
(blev ingen, gick inte att ladda upp :S )


Tankar eller funderingar

Något att säga?

Namn:
Varit här förr?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0