Torsdag 6/5



Fortfarande extrema problem med handen...
Kan knappt lyfta eller skriva med handen.. Försökte äta mat men det gick inge bra
så fick äta med vänster..

Bet ihop på praktiken och gjorde så mycket jag kunde ändå..
Sitter just nu och tittar på unga mödrar ...
Längtar tills vi får nästa bebis..
Inte nu som sagt men jag längtar tills det är dags igen :)

Fick maten serverad nästan direkt när jag kom hem :) Duktig fästman man har :)

Dagen började skit, försov mig..
Kunde inte röra handleden ALLS...
Tåget var GRYMT försenat, bussen likaså.. Not cool..
Så blev 40 min sen till praktiken..

Imorgon slutar jag tidigare och på lör-sön är jag som sagt ledig..
HÄRLIGT!

Nej, nu måste jag lägga ner, Jonny ska försöka lägga Leah så han
kan tömma ut vårat förråd..
Eftersom jag inte kan bära Leah så bra med armen..

Ha det bra så återkommer jag ikväll!

Tankar eller funderingar

Något att säga?

Namn:
Varit här förr?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0